Blog
Badanie satysfakcji pracowników – jak wykorzystać opinie o benefitach w strategii firmowej i poprawie środowiska pracy?
Zaledwie połowa pracowników deklaruje zadowolenie z oferowanych benefitów, a aż 30% uważa je za gorsze niż w innych firmach. W obliczu rosnącej konkurencji o talenty, organizacje nie mogą sobie pozwolić na ignorowanie tych sygnałów. Sprawdź, jak opinie pracowników o benefitach mogą posłużyć do kształtowania lepszej strategii firmy i budowania satysfakcjonującego środowiska pracy.
Przeczytaj
Karolina Lewkowicz
Junior Marketing Specialist w Hire Folks, na co dzień współpracuje z Up Bonus. Specjalizuje się w tworzeniu treści marketingowych w obszarze B2B. W swoich tekstach podejmuje tematykę związaną z rynkiem pracy, benefitami i HR. Współautorka raportu ,,Benefity pracownicze. Trendy w 2025 roku”. Studentka e-biznesu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, w ramach specjalności marketing internetowy. Prywatnie interesuje się literaturą, sztuką, kinem oraz podróżowaniem.

Zasady dobrego zdjęcia do CV – jak uniknąć błędów i wyróżnić się na rynku pracy
15 maja 2025
•
12
min.
Praca

Zwolnienia grupowe – kiedy firma może je przeprowadzić i co to oznacza dla pracowników?
21 maja 2025
•
10
min.
Prawo pracy

Urlop uzupełniający – kto może z niego skorzystać i na jakich zasadach?
20 maja 2025
•
12
min.
Prawo pracy

Zadowolenie z pracy w świetle badań. Jakie czynniki mają największe znaczenie?
8 maja 2025
•
8
min.
Kultura organizacyjna

Karta lunchowa – benefit wspierający zdrowe nawyki żywieniowe pracowników i efektywność zespołu
24 kwietnia 2025
•
8
min.
Benefity






