Blog
Badanie satysfakcji pracowników – jak wykorzystać opinie o benefitach w strategii firmowej i poprawie środowiska pracy?
Zaledwie połowa pracowników deklaruje zadowolenie z oferowanych benefitów, a aż 30% uważa je za gorsze niż w innych firmach. W obliczu rosnącej konkurencji o talenty, organizacje nie mogą sobie pozwolić na ignorowanie tych sygnałów. Sprawdź, jak opinie pracowników o benefitach mogą posłużyć do kształtowania lepszej strategii firmy i budowania satysfakcjonującego środowiska pracy.
Przeczytaj
Karolina Lewkowicz
Junior Marketing Specialist w Hire Folks, na co dzień współpracuje z Up Bonus. Specjalizuje się w tworzeniu treści marketingowych w obszarze B2B. W swoich tekstach podejmuje tematykę związaną z rynkiem pracy, benefitami i HR. Współautorka raportu ,,Benefity pracownicze. Trendy w 2025 roku”. Studentka e-biznesu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, w ramach specjalności marketing internetowy. Prywatnie interesuje się literaturą, sztuką, kinem oraz podróżowaniem.

Wirtualne biuro – jak działa i dlaczego zyskuje na popularności wśród przedsiębiorców?
16 maja 2025
•
10
min.
Praca

Ageizm w organizacjach – jak go rozpoznać i skutecznie przeciwdziałać?
2 czerwca 2025
•
6
min.
Kultura organizacyjna

Czego oczekuję od pracodawcy? Te benefity mają największe znaczenie w 2025 roku
9 kwietnia 2025
•
6
min.
Praca

Uwzględnij komunikację o benefitach podczas onboardingu. Zwiększ zaangażowanie nowych pracowników już od pierwszego dnia
16 kwietnia 2025
•
6
min.
Benefity

Wpływ benefitów na satysfakcję z pracy. Oto świadczenia, które przynoszą realne korzyści
14 kwietnia 2025
•
6
min.
Benefity

Jak dopasować benefity dla pracowników, aby przestały być tylko dodatkiem na papierze?
7 kwietnia 2025
•
6
min.
Benefity





