Blog
Badanie satysfakcji pracowników – jak wykorzystać opinie o benefitach w strategii firmowej i poprawie środowiska pracy?
Zaledwie połowa pracowników deklaruje zadowolenie z oferowanych benefitów, a aż 30% uważa je za gorsze niż w innych firmach. W obliczu rosnącej konkurencji o talenty, organizacje nie mogą sobie pozwolić na ignorowanie tych sygnałów. Sprawdź, jak opinie pracowników o benefitach mogą posłużyć do kształtowania lepszej strategii firmy i budowania satysfakcjonującego środowiska pracy.
Przeczytaj
Karolina Lewkowicz
Junior Marketing Specialist w Hire Folks, na co dzień współpracuje z Up Bonus. Specjalizuje się w tworzeniu treści marketingowych w obszarze B2B. W swoich tekstach podejmuje tematykę związaną z rynkiem pracy, benefitami i HR. Współautorka raportu ,,Benefity pracownicze. Trendy w 2025 roku”. Studentka e-biznesu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, w ramach specjalności marketing internetowy. Prywatnie interesuje się literaturą, sztuką, kinem oraz podróżowaniem.

Reskilling – jak odpowiedzieć na zmieniający się rynek pracy i co zyskują firmy oraz pracownicy?
30 maja 2025
•
13
min.
Praca

Urlop z przyczyny siły wyższej – jakie powody go uzasadniają i co warto wiedzieć?
29 maja 2025
•
8
min.
Prawo pracy

Podwyżka inflacyjna – co oznacza dla pracodawcy i jakie ma znaczenie dla pracownika
16 maja 2025
•
11
min.
Praca

Od kiedy 35 dni urlopu przysługuje pracownikom i jakie warunki trzeba spełnić, by z niego skorzystać?
27 maja 2025
•
11
min.
Prawo pracy

Reboarding pracowników – jak skutecznie przygotować organizację na powrót zatrudnionych po przerwie?
19 maja 2025
•
8
min.
Praca

Benefity pozapłacowe w 2025 roku – jak efektywnie zwiększyć zaangażowanie pracowników?
1 kwietnia 2025
•
6
min.
Benefity





