Blog
Badanie satysfakcji pracowników – jak wykorzystać opinie o benefitach w strategii firmowej i poprawie środowiska pracy?
Zaledwie połowa pracowników deklaruje zadowolenie z oferowanych benefitów, a aż 30% uważa je za gorsze niż w innych firmach. W obliczu rosnącej konkurencji o talenty, organizacje nie mogą sobie pozwolić na ignorowanie tych sygnałów. Sprawdź, jak opinie pracowników o benefitach mogą posłużyć do kształtowania lepszej strategii firmy i budowania satysfakcjonującego środowiska pracy.
Przeczytaj
Karolina Lewkowicz
Junior Marketing Specialist w Hire Folks, na co dzień współpracuje z Up Bonus. Specjalizuje się w tworzeniu treści marketingowych w obszarze B2B. W swoich tekstach podejmuje tematykę związaną z rynkiem pracy, benefitami i HR. Współautorka raportu ,,Benefity pracownicze. Trendy w 2025 roku”. Studentka e-biznesu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, w ramach specjalności marketing internetowy. Prywatnie interesuje się literaturą, sztuką, kinem oraz podróżowaniem.

Nadgodziny w sobotę – kiedy są zgodne z prawem i jak powinny być rozliczane?
14 maja 2025
•
12
min.
Prawo pracy

Delegacja zagraniczna – co musisz wiedzieć, zanim wyjedziesz służbowo za granicę
8 maja 2025
•
12
min.
Prawo pracy

Rozmowa kwalifikacyjna – pytania i odpowiedzi, które warto znać przed spotkaniem
9 maja 2025
•
12
min.
Praca

OZE – dlaczego warto inwestować w odnawialne źródła energii i co na tym zyskuje biznes?
28 maja 2025
•
11
min.
Biznes







