Blog
Zmiana pracy – co warto wiedzieć, zanim się zdecydujesz
Zmiana pracy to dla wielu osób jedno z największych wyzwań zawodowych, ale też ogromna szansa na poprawę jakości życia i realizację ambicji. Dowiedz się, jak przygotować się do tego kroku i na co zwrócić uwagę, aby decyzja o odejściu przyniosła oczekiwane efekty.
Przeczytaj
Karolina Lewkowicz
Junior Marketing Specialist w Hire Folks, na co dzień współpracuje z Up Bonus. Specjalizuje się w tworzeniu treści marketingowych w obszarze B2B. W swoich tekstach podejmuje tematykę związaną z rynkiem pracy, benefitami i HR. Współautorka raportu ,,Benefity pracownicze. Trendy w 2025 roku”. Studentka e-biznesu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, w ramach specjalności marketing internetowy. Prywatnie interesuje się literaturą, sztuką, kinem oraz podróżowaniem.

Rozmowa kwalifikacyjna – pytania i odpowiedzi, które warto znać przed spotkaniem
9 maja 2025
•
12
min.
Praca

Pokolenie Y – jak wpływa na rynek pracy i czego oczekuje od współczesnych pracodawców?
27 maja 2025
•
8
min.
Kultura organizacyjna

Zasady dobrego zdjęcia do CV – jak uniknąć błędów i wyróżnić się na rynku pracy
15 maja 2025
•
12
min.
Praca

Ocena pracownicza – dlaczego warto ją przeprowadzać i jak zrobić to dobrze?
3 czerwca 2025
•
12
min.
Praca